Artykuł sponsorowany
Nowoczesne technologie przemieniają świat reklamy, zdecydowanie wpływając na kluczowe aspekty marketingu zewnętrznego. W tym artykule opisujemy, jak wykorzystać AR, digital signage i QR kody, aby zwiększyć skuteczność Twoich działań reklamowych i zyskać więcej klientów. Przedstawimy praktyczne sposoby zastosowania tych innowacyjnych rozwiązań, które pomagają wyróżnić się na tle konkurencji.
Rzeczywistość rozszerzona (AR) wywraca tradycyjne postrzeganie reklamy zewnętrznej do góry nogami. Picie kawy w kawiarni może zmienić się w interaktywną grę dzięki AR, a przystanek autobusowy przemienić w magiczne królestwo. Wyobraź sobie, że patrzysz na ramę podświetlaną i dzięki AR widzisz animację pokazującą, jak nowy produkt działa w rzeczywistości, czy to samochód, strój kąpielowy, czy najnowsza konsola do gier.
AR w reklamie zewnętrznej pozwala na angażowanie konsumentów na zupełnie nowym poziomie. Kiedy reklama zewnętrzna korzysta z AR, nie jest już tylko statycznym billboardem, ale staje się elementem interaktywnej historii. Rama podświetlana stworzona przez PGS Media dzięki wykorzystaniu AR, może tak naprawdę przekształcić przestrzeń dookoła siebie, tworząc niezapomniane doświadczenia dla konsumentów i kierując przekaz reklamowy w sposób skuteczny i przyciągający uwagę.
Digital signage, czyli cyfrowe nośniki reklamy stają się podstawą strategii marketingowej wielu biznesów. Ten nowoczesny sposób prezentacji informacji, promocji i komunikacji z klientami przyciąga uwagę swoim dynamicznym i atrakcyjnym wyglądem. Wysoka jakość wyświetlanych obrazów na ekranach LED oraz możliwość łatwej modyfikacji treści sprawiają, że digital signage jest niezwykle efektywnym narzędziem reklamowym.
Rodzaje digital signage to między innymi:
Wykorzystanie digital signage to przede wszystkim reklama nowoczesna, skuteczna i zgodna z obecnymi trendami w marketingu. Pozwala ona na większą zasięgowość oraz interakcję z potencjalnymi klientami co przekłada się na wyższy stopień zaangażowania i lepsze wyniki sprzedaży.
QR kody odgrywają coraz większą rolę w marketingu zewnętrznym, stając się kluczowym narzędziem dla firm pragnących zapewnić interaktywne doświadczenia dla odbiorców. Te niewielkie, ale mocne narzędzia przekształcają statyczną reklamę zewnętrzną w dynamiczne i angażujące doświadczenia.
Aby skorzystać z pełni możliwości, które oferują QR kody, firmy muszą pamiętać o jednym kluczowym aspekcie – interakcji. Kiedy odbiorca skanuje kod QR na plakacie, bilbordzie lub ulotce, otwiera się szereg możliwości dla firmy do nawiązania bezpośredniego kontaktu. Od prostej przekierowań na stronę internetową, po bardziej zaawansowane funkcje, takie jak gry mobilne lub formularze lead-gen. W efekcie, QR kody zwiększają interaktywność reklamy, angażując odbiorców na zupełnie nowym poziomie i zdecydowanie przyczyniają się do skuteczności marketingu zewnętrznego.